středa 6. srpna 2014

Výlet 4: destilerka Jelínek a ZOO Lešná

Výlet na celý den. Nejprve jsme se vydali na exkurzi do destilerky R. Jelínek, byli jsme přece v kraji slivovice, že. Pro návštěvníky je připravená exkurze s názvem Distilery Land a seznamuje s historií firmy a principy výroby. Exkurze to byla příjemná (ve skupině nás nebylo moc), hezky udělaná a hlavně voňavá! Ta vůně sušených švestek, to bylo něco. Možno zakoupit vstup s ochutnávkou i bez.


Vlevo: čmuchadla s jednotlívými ingrediencemi.
Vpravo: Místnost s pronajímatelnými boxy. 



Jediná fotka s komplet "účastníky zájezdu"
a nejvýznamnějším rodákem Vizovic, Jožinem z Bažin.
Po exkurzi se vydáváme omrknout zvířátka v ZOO Lešná. Slyšela jsem, že je to pěkná ZOO a můžu to jen potvrdit, zatím asi nejhezčí, kterou jsem navštívila. Netušili jsme ale, že je tak rozlehlá, a protože nás tlačil čas, museli jsme ke konci už docela pospíchat. Litovala jsem, že jsem si nevzala teleobjektiv, mohla jsem mít zvířátka pěkně zblízka. Příště. Určitě nějaké ještě bude. 

ZOO je umístěna v areálu zámeckého parku.
Zámek samotný (jeden z nejmladších na Moravě)
 je moc pěkný, dovnitř jsme ale nešli.
Už jste si někdy podrbali lenochoda? :)





1 komentář:

  1. Lešnou máme taky rádi, ale jak píšeš, celý den by byl málo. :-) Byli jsme tam dvakrát, ale i tak jsme ji ještě celou neprošli (ono s dětmi, že...).

    OdpovědětVymazat

Letem světem Londýnem

Dva dny - Buckinghamský palác, Tower Bridge, Temže, Westminster, Sea Life, London Eye, Trafalgar, Hyde Park. ...