pondělí 8. září 2014

Na památku

Čas letí jak splašený a i když se snažím hodně fotit, stejně se mi to zdá málo. Chtěla bych si zapamatovat takových věcí! Proto jsem Šimonkovi (a taky vlastně pro sebe) mimo fotoalba založila i zápisník, kam se snažím pravidelně psát prckovy pokroky a plánuju, že časem tam přibudou i jeho hlášky, naše společné zážitky a třeba i moje pocity... Sama jsem zvědavá, co se z toho vyvrbí.

Váhala jsem, jak svoje zápisky začínat,
nakonec jsem se rozhodla psát budoucímu Šímovi.
Mám ráda, když si můžu svoje fotky "osahat",
baví mě jejich lepení do alba, ráda si je pak prohlížím.
 Fotky, které jsou jen uložené v PC. jsou pro mě poloviční fotky.

A ještě minireport jak to vypadá u nás doma:
Desetiměsíčniny slavíme ve stoje.
Šimon teď posedí jen u knížky, jinak zkoumá a objevuje.


2 komentáře:

  1. Máte pěkný zápisníček. :-) V lepení alb mám hrozný skluz, doufám, že to nebudu dohánět až v důchodu! Aspoň teda mám fotky v počítači protříděné a postupně tiskneme, jenom se momentálně hromadí v krabici... Hlášky zapisuju taky, stejně jako důležité pokroky. Pročítání hlášek mě baví snad ještě víc než prohlížení alb. :-) "Vytočená zmrzlina", "Vidíš jak fešáčkuju?", "Při otužování se musíš hodně oblíct.", "Rozinky bez rumu mi nechutnají.", "Ty máš břicho jako špek. My tě sníme, když ho máš jak špek.", "Stavibořka" (= Bořek stavitel), "Mišulinka" (= Míša kulička), "na křížku na bříšku" (= Ježíšku na křížku), "Tatínku, já tě propasíruju", "Já tě vyštrůdlím.", "Pampelišky jsou nejdřív žlutý, a pak ty foukací.", "Táta nemá žádnou legraci" (=alergii), "Mamí, ty seš hodná a stará.", "Mámo, táta je bílovickej čuník.", "Kde ses tady vzala, krásná princezničko?" (na mě :-)), "Já bych koupil novou maminku. Úplně stejnou, ale míň unavnou. Míň spotřebovanou"... No obzvlášť ty výroky směrem ke mně mě občas dostávají do kolen. :-)) Dětská upřímnost je někdy krutá. :-)
    A stojící nožičky jsou roztomilý. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zápisníček byl láska na první pohled :)
      ...a Šimon perlí, to jsem se nasmála :-D Vidím, že se mám na co těšit.

      Vymazat

Letem světem Londýnem

Dva dny - Buckinghamský palác, Tower Bridge, Temže, Westminster, Sea Life, London Eye, Trafalgar, Hyde Park. ...