čtvrtek 12. února 2015

V reklamě

Vypadá to, že naše rodinku budete po Brně potkávat častěji. Shodou náhod totiž propagujeme Knihovnu Jiřího Mahena. Jak jsme se k tomu nachomejtli? Jako slepý k houslím. Moje sousedka má v KJM na starosti propagaci a tak si Šimona vyhlídla jako vhodné prtě, které by se jí hodilo do nové fotokampaně. Pak angažovala i mě s mužem a bylo to. 

Samotná realizace byla docela vtipná. Předpokládala jsem, že nebude problém vyfotit Šímu, jak listuje v knize. Doma je to jedna z jeho nejoblíbenějších činností a kolikrát je mu jedno, o jakou knihu jde. Jak jsem byla naivní! Šimon pobíhal po knihovně, knížky ho najednou vůbec nezajímaly a vyfotit ho v klidu bylo nadlidské úsilí, natož aby ještě dělal to, co se po něm žádalo. Ve výsledku jsem ho fotila i já, protože jeden fotograf byl na něj málo :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Letem světem Londýnem

Dva dny - Buckinghamský palác, Tower Bridge, Temže, Westminster, Sea Life, London Eye, Trafalgar, Hyde Park. ...