sobota 30. května 2015

Kreslíme a malujeme

Kreslení Šimona moc nebavilo, pak jsem pořídila balicí papír a oboustranné voskovky a zájem byl tu. Velký formát mu, zdá se, vyhovuje. Na synkovo přání kreslím pořád jen brouky nebo ryby.

Voskovky jsem koupila v Tigerovi. 


Vodové omalovánky z Levných knih.
Stačí přetřít vodou a kouzlo je tu.
Máte zkušenosti s prstovými barvami? Máme je už doma, ale pořád jsem ještě nevymyslela, jak to udělat, aby byla barva jen tam, kde má být, takže zatím leží v šuplíku.

1 komentář:

  1. Zkušenosti s prstovými barvami mám takové, že jsem měla co dělat, aby je Jára neochutnával, takže jsem to brzy vzdala. Ale já na malování moc nejsem, tak mi to zas tak moc nevadilo.

    OdpovědětVymazat

Letem světem Londýnem

Dva dny - Buckinghamský palác, Tower Bridge, Temže, Westminster, Sea Life, London Eye, Trafalgar, Hyde Park. ...