středa 27. ledna 2016

V novém

Už dva týdny spíme v ložnici sami. Šímovi jsme pořídili velkou postel, přehodili pokoje, nově mu ho zařídili a spí sám. Až mě překvapilo, jak proběhl přesun hladce. Od prvního usínání, bez protestů a přemlouvání. V noci se sice někdy vzbudí a volá maminku, ale jinak pohoda.

Pokojíček jsme zařídili v námořnickém. Vymyslela jsem si kapsář, objednala látky, návrh poslala šikovné tchyni, ta ho ušila, k němu i vlaječky, k tomu jsem vyrobila pár dekorací a pokojíček byl na světe. Postele jsme objednali z Domestavu, mají je hodně variabilní a do budoucna z nich třeba uděláme poschoďovky. Já měla největší radost z barevných svítících klubíček. Objednala jsem je na balldesign.cz, kde si můžete namíchat barvy přesně podle vašich chutí.








Žádné komentáře:

Okomentovat

Letem světem Londýnem

Dva dny - Buckinghamský palác, Tower Bridge, Temže, Westminster, Sea Life, London Eye, Trafalgar, Hyde Park. ...