čtvrtek 12. ledna 2017

Když Ježíšek nosí knížky

Knížky dostávají naše děti (ano, už i Ella) při všech možných příležitostech. Sice to nebývá top dárek, který zaujme na první dobrou, ale často bývají z těch, ke kterým se pak hodně často vracíme. Já z toho mám radost dvojitou - když vybírám, i když pak čteme :)

Ellince přinesl Ježíšek knížky od Petra Horáčka, našeho oblíbeného autora. Šimon od něho přečetl vše, co je na českém trhu. Bohužel ač se jedná o českého autora, mnohonásobně víc titulů od něj vyšlo v zahraničí, kde také žije, takže jsem se rozhodla pro Ellu objednat rovnou knížky anglické, vždyť o text tam stejně zatím moc nejde. Vyzkoušela jsem bookdepository.com, kde je doprava zdarma a ceny příjemné.

Leporelo Night, night o spících zvířátkách si Ella už stihla oblíbit.





Další je knížka Butterfly, butterfly. Ta nemá formu leporela, tak si ji Ella zatím sama prohlížet nemůže, ale zabodovala i u Šimona :)








Šimonkovi udělala radost knížka Lindbergh: Dobrodružství létajícího myšáka o myši, která se chce dostat z Hamburku do Ameriky a tak si musí postavit letadlo. Myslím, že tahle nádherně ilustrovaná knížka bude oblíbená ještě dlouho. V každém věku se mu na ní bude něco líbit. Rozhodně objednám ještě další díl o myšáku kosmonautovi :)









Ti otravní králíci je vtipná knížka s kouzelnými ilustracemi a kraťoučkým textem, která pobaví dítě i dospělého. 







2 komentáře:

  1. Krásný knížky, Peťo. a malá to nežužlá?;) já když s TErkou prohlížím knížky, cpe všechno do pusy:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se někdy snaží 😉 Ale když prohlížím s ní, tak mi to z ruky nerve 😀

      Vymazat

Letem světem Londýnem

Dva dny - Buckinghamský palác, Tower Bridge, Temže, Westminster, Sea Life, London Eye, Trafalgar, Hyde Park. ...