pondělí 28. srpna 2017

Doma

Naše prázdninové cestování jsme zakončili u babičky a dědy v Orlové. Bylo fajně, jak se u nás říká. Po letech jsem viděla sestřenici a její dcerku, jen o málo starší než je Ella. S bráchou jsem po dlouhé době strávila víc než jen víkend. Je to příkladný strejda, Šimon ho miluje a taky mu to dává náležitě znát, takže strejda býval večer dost unaven :) Já teda taky, Elli se mě nechce pustit a sama ťape jen, když se zapomene, takže jsem byla ráda, že se občas chytla kočárku s panenkou a vyrazila sama. Taky rostou zoubky, takže o zábavu mám postaráno :-D


Klárka




Šíma se o Ellu docela rád stará, rád ji vozí, vodí za ruku, vysvětluje.
Velkej brácha ♥







Žádné komentáře:

Okomentovat

Letem světem Londýnem

Dva dny - Buckinghamský palác, Tower Bridge, Temže, Westminster, Sea Life, London Eye, Trafalgar, Hyde Park. ...