úterý 24. října 2017

Hraju

...teda pokouším se :)
Nikdy jsem na žádný hudební nástroj nehrála, ani jako dítě, a docela mě to v dospělosti mrzelo. Byla ve mě dost silně zakořená i myšlenka, že neumím zpívat (ach, ty hudební výchovy!), jenže s dětmi jsem zpívat začala a nakonec to snad ani taková hrůza nebude. A tak když začaly v našem nedalekém společenském centru lekce ukulele pro maminky s dětmi, domluvila jsem se s kamarádkou a začly jsme chodit. Kdy jindy začít, než na mateřské :)) Ukulele zatím nevlastním, půjčuju si, ale docela mě to chytlo a už se rozhlížím, jaké si pořídím.



Ellu drnkání taky docela baví

Od lidovek jsme se přesunuli k náročnějšímu materiálu :)

2 komentáře:

  1. Peťo, to je super! co oni všechno pro ty maminky s dětmi nevymyslí! a kam na to chodíte? Naše Terka má moc ráda hudbu, pobrukuje si, jak zaslechne někde něco, tak se pohupuje, nebo bouchá do rytmu. Na tvůj popud jsem si nechala od našich dovézt svou stoletou kytaru (díky za inspiraci), ale je to staroch, ze kterého hned bolí polštářky na prstech, taky by mi nevadila nějaká nová, ale to je asi zbytečný:) tak jsem pořídila aspoň ladičku a až bude nálada, vytáhnu ju, uvidíme, co bude Terka říkat.Zase něco nového v těch všedních dnech že? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni u nás v Židenicích v Karasu. Mají docela zajímavý program, i výuku jazyků s dětmi, to si ale moc neumím představit. Ukulele je fajn, i když tempo v hodinách je dost pomalé, vzhledem k batolícím se dětem. Kazdou chvíli brečí jiné 🙂 Začínám už se učit i sama podle videí na YouTube.

      Jsem ráda, že jsem tě inspirovala ☺ Možná by stačilo natáhnout nové struny? Malé se to bude určitě líbit. Ella taky ráda trsá 😀

      Vymazat

Letem světem Londýnem

Dva dny - Buckinghamský palác, Tower Bridge, Temže, Westminster, Sea Life, London Eye, Trafalgar, Hyde Park. ...