pondělí 3. února 2014

Odpočívací

Muž odjel minulý týden na vícedenní služebku a aby nám se Šímou nebylo smutno, odvezl nás k mým rodičům. Ti si mohli prcka do sytosti užít a já trochu vydechla, oboustranně výhodná záležitost :)




A navíc jsem tam došla k zajímavému zjištění: myslela jsem, že na poslouchání pohádek je prcek ještě moc malý, ale hlas pana Brodského ho dokázal zaujmout natolik, že 40 minut seděl, ani nedutal :)

6 komentářů:

  1. Tak tak, obsoustranně výhodná záležitost, přesně!
    A ty pohádky?? Jaké to jsou? Já bych tak brala něco, u čeho by Sára vydržela chvíli nedudat, a nemuselo by to ani být těch 40 minut. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naši měli Dědečkovy pohádky, já pak zkoušela na netu najít i jiné a taky poslouchal, ale fakt jenom ty, které vypravoval Brodský. Přednes ostatních mu asi nestojí za pozornost :))

      Vymazat
    2. Díky, vyzkouším.
      Zajímavé, jak reagují miminka na hlasy. My máme takového charismatického pana souseda - důchodce, s příjemným hlasem, a z toho je vždy Sára konsternovaná, visí mu na rtech a poslouchá, ani nemukne, usmívá se na něj... už jsme s Mílou několikrát zvažovali, že bychom měli pána pozvat na kafe. :-)

      Vymazat
    3. Nebo si pána nahrajte na diktafon/do mobilu, třeba to na Sárku zabere :)

      Vymazat
  2. Teda nedudat... nedutat jsem samozřejmě myslela. :-D Bych z toho udělala něco úplně jiného... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Musím kouknout na pohádky, Kubu zaujmou znělky v telce:)

    OdpovědětVymazat

Letem světem Londýnem

Dva dny - Buckinghamský palác, Tower Bridge, Temže, Westminster, Sea Life, London Eye, Trafalgar, Hyde Park. ...