neděle 23. února 2014

Jak jsme slavili

V naší rodině bývá zvykem, že 50. narozeniny se slaví ve velkém, často v restauraci, s hudbou a tancem. Moji mamku to potkalo letos a všichni jsme se na tuhle oslavu moc těšili, ačkoliv mi bylo jasné, že s naším mrňousem se budeme muset krotit. Jsem ráda, že jsem jsme si s mužem ukradli jeden tanec pro sebe, jinak jsme tancovali hlavně kolem Šimonka :) Pro jistotu jsme tam měli pronajatý i pokoj, abychom se mohli uchýlit do klidu, to se nám vyplatilo.


Šimon byl obletovaný skoro víc než oslavenkyně

Za měsíc čeká moje rodiče ještě krásné výročí 30 let od svatby, tak jsme pro ně s bráchou připravili malé překvapení.



V tom, jak se k sobě naši chovají, jsou pro mě velikým vzorem. S láskou, s úctou. Každý den si dají pusu. Umí si užívat života, ať už výletujou, nebo si zajdou jen tak posedět na pivko nebo na večeři. Doufám, že tu třicítku budeme jednou s P. slavit taky.

2 komentáře:

  1. Šimonek má skvělý obleček. :-) Je to štramák každým coulem, u děvčat populární už teď, co?
    Rodičům gratuluji (a tobě k takovým rodičům), je pěkné něco takového číst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, Šíma boduje na všech frontách, až mu byl zájem dívek a žen nepříjemný :))

      Rodičům vyřídím :)

      Vymazat

Letem světem Londýnem

Dva dny - Buckinghamský palác, Tower Bridge, Temže, Westminster, Sea Life, London Eye, Trafalgar, Hyde Park. ...